  • Data: 2007-05-21 19:44:50
    Temat: Re: MOPS chce ode mnie wyrwać kasę na ojca (długie)
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr pisze:

    > Chociażby dlatego samego, że ja np. płacę na leczenie innych osób w
    > postaci składki zdrowotnej (gorący w dniu dzisiejszym temat).

    Wiesz co to ubezpieczenie? Ty nie płacisz za leczenie innych ludzi tylko
    "przymusowo" :( ubezpieczasz swoje własne zdrowie. Zresztą ja tego
    ubezpieczenia i tak nie popieram.

    > Albo też dlatego, że jesli Twoi rodzice są na emeryturze, to płacę
    > również i na nią z mojej składku ZUS.

    J.w. tylko nazywa się ubezpieczenie emerytalne :( Też nie popieram. Moi
    rodzice nie otrzymywaliby emerytury (gdyby otrzymywali) dlatego że ty
    płacisz, lecz dlatego że oni płacili stosowane składki gdy pracowali.
    A do ZUS podobno wpłacasz na własną emeryturę, indywidualne konta
    emerytalne podobno miały być ...

    > Proponuję udaj się na grupę zajmującą się polityką, tam często poruszane
    > są takie zagadnienia.
    > Można również na grupach traktujących o filozofii zapewne znaleźć coś w
    > tej kwestii.

    A biologi i pasożytach nic nie powiesz?

    Twój ojciec i masz wobec niego zobowiązania rodzinne. I tyle.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com