  • Data: 2007-05-22 06:07:40
    Temat: Re: MOPS chce ode mnie wyrwać kasę na ojca (długie)
    Od: Piotr <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 22-05-2007 o 07:19:07 Johnson <j...@n...pl> napisał(a):

    > To bardzo wygodne. Ale jakieś uzasadnienie takiego poglądu? Czemu ma sie
    > liczyć tylko ostatni okres, gdy ojciec był w USA, w wcześniejsze 18 lat
    > nie?

    Dlaczego ? Ano proste, niech najpierw ojciec mi odda kasę zaległą za okres
    7 lat wraz z odsetkami, wówczas nie będę szukał sposobów na uniknięcie
    zastosowania mocno pokreconego prawa nade mną. Piszę celowo, Mówiąc o
    prawie, to w pewnych przypadkach jest ono dziwnie liberalne, jak chociażby
    taki dług mojego ojca wobec mnie z tytułu nigdy nie zapłaconych alimentów,
    uległo to prekluzji, bo ktoś tak sobie wymyslił.

    --
    Piotr