  • Data: 2009-10-30 09:37:38
    Temat: Re: Loteria w sklepei
    Od: "news.dialog.net.pl" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Are you still wasting your time with spam?...
    There is a solution!"

    Protected by GIANT Company's Spam Inspector
    The most powerful anti-spam software available.
    http://mail.spaminspector.com

    Użytkownik "Krzysztof Jodłowski" <b...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:hce4he$qmn$1@news.onet.pl...

    > Łatwiej jest sprzedać, czyli jest na rachunku za np. 0,01 zł.

    > --
    > Krzysztof

    Pytam,bo bardzo mnie ciekawi [i tylko z ciekawości] taka teoretyczna
    możliwość: Zaopatrzebiowiec kupuje aparat na zakład i na rachunek. Do
    aparatu jest dołączona gratis karta pamięci. On zdaje do zakładu aparat i
    rachunek. Karta zostaje u niego. Czy to jest teoretycznie możliwe? Że sklepy
    dają "premię" zaopatrzeniowcom aby kupowali u nich w tej formie ?

    Nikto