eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLot odwołany z powodu złych warunków atmosferycznychRe: Lot odwołany z powodu złych warunków atmosferycznych
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
    ber.org!mx04.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Lot odwołany z powodu złych warunków atmosferycznych
    Date: Mon, 22 Oct 2012 15:24:33 -0500
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 125
    Message-ID: <k64a21$t8l$5@dont-email.me>
    References: <k64924$1i5$1@news.task.gda.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Mon, 22 Oct 2012 20:24:33 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx04.eternal-september.org;
    posting-host="aa7fc89e8c9f79d734e1408fa8fbe955";
    logging-data="29973";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1+z+WYBahbG/Be3xDEXKHRZ2Lv0VNIpJdc="
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:18.0) Gecko/18.0
    Thunderbird/18.0a2
    In-Reply-To: <k64924$1i5$1@news.task.gda.pl>
    Cancel-Lock: sha1:J2OKimz7t7ISc85tJp+P2ecrN8w=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:710919
    [ ukryj nagłówki ]

    pasażerowie_tanich_linii_lotniczych wrote:
    > Witajcie!
    >
    > Czy chcielibyście przeczytać o pewnej niemiłej przygodzie, która nas
    > dzisiaj (22.10.2012) spotkała na lotnisku w Modlinie w związku z mającą
    > się odbyć podróżą liniami RYANAIR?
    >


    Nie.


    > -> 4 GODZINY CZEKANIA NA INFORMACJĘ ODNOŚNIE LOTU...
    >
    > Mieliśmy lecieć liniami RYANAIR, lot FR 7012. Na lotnisku przyjechaliśmy
    > po godzinie 7 rano. Tuż przed południem dowiedzieliśmy się, że nasz lot
    > został odwołany z powodu złych warunkach atmosferycznych ("cancelled due
    > severe weather conditions").

    zdarza sie.

    >
    > Niektórzy byli oburzeni. Twierdzili, że LOTNISKO W MODLINIE, TO
    > NAJGORSZE LOTNISKO na jakim
    > byli.

    maja prawo byc oburzeni

    Inni byli zdziwieni. Zastanawiali się - DLACZEGO, POMIMO WCALE NIE
    > NAJGORSZYCH
    > WARUNKÓW ATMOSFERYCZNYCH, SAMOLOT NIE MÓGŁ WYLĄDOWAĆ?.

    bo ktoś podjął taką decyzję.



    > Mówili, że
    > samoloty lądowały w
    > znacznie gorszych warunkach.

    A niektórym się nawet nie udało.
    Posadź tych mądrali za sterami i zaopatrz w pampersy.


    > Dlaczego więc podjęto decyzję o odwołaniu
    > lotu?
    >

    Bo mieli takie prawo.



    > -> 2 GODZINY CZEKANIA W KOLEJCE W CELU PRZEBUKOWANIA BILETU NA INNY TERMIN
    >
    > W kolejce czekaliśmy prawie 2 godziny. W końcu udało nam się przebukować
    > bilet na inny termin. Jednak najbliższy lot odbędzie się dopiero za 2 dni.

    no, współczuję.


    >
    > -> 6 GODZIN SPĘDZONE NA LOTNISKU W MODLINIE BEZ JEDZENIA I BEZ PICIA

    Mogłeś sobie zabrać z domu.



    >
    > Korona nam z głowy nie spadła, ale czy to normalne, że przez te 6 GODZIN
    > OCZEKIWANIA,
    > najpierw na informacje odnośnie lotu, a później na przebukowanie biletu
    > (kolejka była
    > bardzo, bardzo długa) nie dostaliśmy ani niczego do jedzenia ani do picia?

    http://www.ryanair.com/pl/warunki-dotyczace-podrozy




    >
    > -> DO CZEGO MAMY PRAWO?
    > (LOT ODWOŁANY Z POWODU ZŁYCH WARUNKÓW ATMOSFERYCZNYCH)
    >


    http://www.ryanair.com/pl/warunki-dotyczace-podrozy



    > Rzadko latamy, a taka sytuacja, jaka dzisiaj miała miejsce (lot odwołany
    > z powodu złych warunków atmosferycznych), spotkała nas po pierwszy.

    I nie po raz ostatni, Czas sie przyzywczaic. szczegolnie jak sie lata
    tanimi liniami.

    >
    > Co zrobić, jeśli taka niemiła przygoda spotka nas za granicą?

    Miec zapas gotówki, zeby nie koczować na lotnisku lub wybrać lepszego
    przewoźnika.

    Mamy
    > wracać w piątek. Jeśli
    > tego dnia lot zostanie odwołany, to najbliższy lot będziemy mieć dopiero
    > w poniedziałek

    albo w ogóle

    (3 dni poza domem. Kto pokryje wydatki związane z
    > jedzeniem, piciem, dojazdem, zakwaterowaniem w hotelu i do jakiej
    > wysokości? Czy paragon będzie wystarczającym dowodem zakupu (w Polsce i
    > za granicą)?
    >
    > Czy nie mając wykupionego ubezpieczenia RYANAIR, będziemy mogli liczyć
    > na pokrycie przez przewoźnika tych wszystkich kosztów, które ewentualnie
    > poniesiemy za granicą w związku z odwołaniem lotem z powodu złych
    > warunków atmosferycznych?
    >
    > Na dzisiejszy lot nie kupowaliśmy ubezpieczenia w RYANAIR. Czy mimo to
    > przysługuje nam zwrot kosztów za jedzenie, picie kupione na lotnisku,
    > wydatki poniesione w związku z dojazdem na lotnisko i powrót tego samego
    > dnia do domu?
    >
    http://www.ryanair.com/pl/warunki-dotyczace-podrozy

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1