  • Data: 2024-06-24 07:50:10
    Temat: Re: Lokdałny
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20-06-2024 o 20:49, Jacek Maciejewski napisał:

    > Głupiś? Fitnest zamknięto bo młodzi robili za wektor choroby. Kościołów
    > nie zamknięto, bo PIS trzymał sztamę z Kościołem.

    Tak na podstawie danych z tyłka?
    C19, gdyby nie medialna nagonka w zasadzie niczym nie różniłoby się od
    innych sezonów grypowych. Ale jak widać jest duża grupa ludzi głupich,
    którzy dają się okłamać i to tak bardzo, że nawet jak już ci co siali
    strach sie z tego wycofują, ci dalej mają mózg w narracji, bo nie
    przyjmują do świadomości, że dali się oszukać.

    --
    http://zrzeda.pl