  • Data: 2024-06-20 22:19:25
    Temat: Re: Lokdałny
    Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.06.2024 o 20:59, Kviat pisze:

    > Mało maślane.
    > Jak chcesz ograniczyć liczbę zgonów bez spowolnienia rozpowszechniania?
    > Czego nie rozumiesz? Ograniczenie liczby zgonów właśnie wynika ze
    > spowalniania rozprzestrzeniania.
    > Choćby przez odciążenie szpitali.

    Odciążenie szpitali? W pierwszym lokdałnie nie wiadomo było nawet jak to
    leczyć. Podłączano w tych szpitalach ludzi pod respiratory i 99% (w
    sensie dużo za dużo) z nich umierało. Mój znajomy przeżył tylko dlatego,
    że nie pozwolił się podłączyć, wszyscy "koledzy z sali" podłączeni
    umierali po kolei zwalniając sprzęt dla nowych kolegów. Chuja tam wiesz
    co się w tych szpitalach działo. To były umieralnie. Jeśli ktoś tam
    wyzdrowiał, to nie dzięki opiece szpitalnej, a dzięki temu że sam z
    siebie wyzdrowiał i przy okazji nie złapał w szpitalu jakiegoś innego
    gówna. Ci, którzy bez szpitala by wyzdrowieli, ale umarli bo złapali
    jakieś gówno w szpitalu mieli wpisywane "choroby towarzyszące".

    > Skąd wiesz, że nie zadziałały?
    > Pojęcia nie masz, czy gdyby nie było logdałnów, to byłoby więcej zgonów.
    > Tych nadmiarowych również, przez obłożenie szpitali.
    > Jeszcze raz: nikt nie wiedział jak to się potoczy.

    Wiedział, wiedział. Przewidziano, że wirus zmutuje w bardziej zaraźliwą
    i mniej groźną odmianę. Co zresztą sprawdziło się. Znane były grupy
    najwyższego ryzyka. Wiadomo było, że im bliżej lata, tym bardziej będzie
    się to wygaszać. A zatem wiadomo było kogo, na ile czasu i po co izolować.

    > Tylko psychopata mógłby siedzieć bezczynnie, nic nie robić i tylko
    > obserwować, co się będzie działo. Chujtam, _oni_ nie są w grupie ryzyka,
    > to najwyżej umrze kilka procent tych słabszych z tej grupy, a ja
    > przynajmniej będę mógł pójść na siłkę. Albo do kościoła.

    Ja to bym poszedł na urodziny hitlera, ale lasy też zamknęli ;)

    PD