  • Data: 2024-06-21 06:18:59
    Temat: Re: Lokdałny
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.06.2024 o 20:59, Kviat pisze:

    > Coś ty sobie wyobrażał, że puszczą na żywioł i będą patrzeć co się
    > stanie? Kto ma pecha, ten niech umiera?

    Czyli zrobiono coś co twoim zdaniem nie miało szansy zadziałać i
    twierdzisz że to działało? To może lepiej się po prostu pomodlić?

    > A ty tego nie ogarnąłeś. I to do dzisiaj.

    A skąd - zawsze pisałem, że finalnie przechorują wszyscy.

    > Powaga.
    > Dlatego zrobiono lokdałny.

    Przecież sam napisałeś że bez sensu, bo niepełny lokdałn się nie uda:P

    > Udowodnij, że gdyby nie było lokdałnów, to by się do tego szpitala dostali.

    Kurwa - ty na poważnie - zamykamy dostęp do szpitala i udowodnij że to
    nie wpływa na śmietrelność?

    > Czytaj ze zrozumieniem: nie pytam o liczenie zgonów, pytam o doliczenie
    > tych, którzy nie umarli dzięki izolacji.

    NIe ma _żadnego_ znaczenia z jakich powodów umierali. Liczy się efekt.
    Celem było żeby ludzie nie umierali. Skoro umarło ich tyle samo albo i
    więcej to znaczy że cel nie został osiągnięty.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!