  • Data: 2024-06-21 02:30:29
    Temat: Re: Lokdałny
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-06-20, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Pubmed może być?
    >
    > Na razie jak rozumiem stawiasz swoje zdanie poparte przekonaniem że tak
    > musi być, nad jeden z lepszych kanałów o nauce w Polsce, prowadzonym
    > przez Uniwersytet Jagieloński.

    Wydaje mi się, że nadinterpretowujesz co tam ntt. zostało powiedziane.
    Jako, że to Ty oglądasz ten kanał, proponuję zapytaj prowadzacego, czy
    na podstawie tej publikacji na która się powołuje można stwierdzić:

    a) że lockdowny nie działają (nie zmniejszają ilości zgonów w
    porównaniu z sytuacją bez lockdownu w tych samych warunkach
    socjo-polityczno-geograficzno-klimatycznych-etc.)

    b) ze nie ma dowodu (naukowego potwierdzenia), że działają.

    podziel się tu odpowiedzią :)

    --
    Marcin