  • Data: 2024-06-20 20:59:45
    Temat: Re: Lokdałny
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.06.2024 o 17:32, Shrek pisze:

    > Pisz na UJ - oni powiadomią kogo trzeba że się mylą:P

    Po prostu nie zrozumiałeś tego, co obejrzałeś na jutubie.

    > Czyli zawsze. Coś ty sobie wyobrażał, że na miesiąc tygodnie zamykamy
    > wszystkich w domach, kto ma pecha to mu się cała rdzina zaraża - cześć
    > umiera na kowid, część z głodu i wirus eradykowany?

    Coś ty sobie wyobrażał, że puszczą na żywioł i będą patrzeć co się
    stanie? Kto ma pecha, ten niech umiera?

    > No co ty?

    A ty tego nie ogarnąłeś. I to do dzisiaj.

    > Powaga?

    Powaga.
    Dlatego zrobiono lokdałny.

    > No właśnie wynika:P

    No właśnie nie.

    > Celem lokdałnów nie jest spowalnianie rozprzestrzeniaia choroby (to jest
    > metoda) a ograniczenie liczby zgonów (ogólnie). I nie - nie zadziałały.
    > Materiały masz w linku.

    Mało maślane.
    Jak chcesz ograniczyć liczbę zgonów bez spowolnienia rozpowszechniania?
    Czego nie rozumiesz? Ograniczenie liczby zgonów właśnie wynika ze
    spowalniania rozprzestrzeniania.
    Choćby przez odciążenie szpitali.

    Skąd wiesz, że nie zadziałały?
    Pojęcia nie masz, czy gdyby nie było logdałnów, to byłoby więcej zgonów.
    Tych nadmiarowych również, przez obłożenie szpitali.
    Jeszcze raz: nikt nie wiedział jak to się potoczy.

    Tylko psychopata mógłby siedzieć bezczynnie, nic nie robić i tylko
    obserwować, co się będzie działo. Chujtam, _oni_ nie są w grupie ryzyka,
    to najwyżej umrze kilka procent tych słabszych z tej grupy, a ja
    przynajmniej będę mógł pójść na siłkę. Albo do kościoła.

    Na bank ja, moja rodzina i moje dzieci nie są w tych kilku procentach,
    które umrą, przecież nie jesteśmy w grupie ryzyka. Nie wiadomo, czy nie
    umrzemy na covid, ale jestem o tym głęboko przekonany, że nie umrzemy,
    bo nie jesteśmy w grupie ryzyka, więc nie umrzemy. Nich reszta zdycha
    skoro są nieodporni.

    Tak to u ciebie działa? Statystyka?

    > Jeszcze raz - i większy lokdałn tym więcej ludzi zmarło.

    Bzdura. Tego nie wiesz.
    Nie ma danych ilu ludzi _nie_zmarło_ dzięki lokdałnowi.
    I dzięki szczepionkom.

    > Chcesz
    > powiedizieć że oprracja się udaa tylko pacjent zmarł?

    Czesz powiedzieć, że gdyby nie było lokdałnów, to byłoby mniej zgonów?
    Więc tłumaczę ci, że teraz każdy idiota może tak powiedzieć.
    Po pierwsze tego nie wiesz, może właśnie byłoby dużo więcej zgonów, tych
    chorujących i mających szansę, ale którzy się do szpitala by nie dostali
    przez obłożenie szpitali, jak i tych "nadmiarowych zawałowców", którzy
    też by się nie dostali przez obłożenie szpitali.
    Po drugie, nikt nie wiedział jak się to potoczy.

    > To że lokdałny powodują duże straty to akurat każdy wiedział.

    Więc czego jeszcze nie rozumiesz?
    Przecież to oczywiste.

    > To że będą
    > nieskuteczne bo są adresowane do ludzi którzy generalnie na kowid nie
    > umierają zamiast do grup ryzyka to pisałem w 2021 - więc nie jest tak że
    > nie dało się tego przewidzieć:P

    Tłumaczyłem ci to już.
    To, że nie jesteś w grupie ryzyka nijak ci nie daje gwarancji, że nie
    zejdziesz.
    Możesz nie być w grupie ryzyka i zejść, bo akurat ty nie będziesz mieć
    takiej odporności.
    Bierzesz to na klatę? OK.
    Zszedłeś, to zszedłeś.
    Ale najwyraźniej nie każdy ma to w dupie, że pomimo tego, że jego
    członek rodziny, dziecko, nie jest w grupie ryzyka, to jednak jest
    możliwość, że akurat to dziecko, czy członek rodziny nie zmieści się w
    tej grupie odpornych.
    Być może twoja rodzina i dziecko, to tylko statystyka, ale czas przyjąć
    do wiadomości, że nie każdy ma tak jak ty.

    > Zabawne jest to że szury przewidziały

    Faktycznie, zabawne jest to, że szurom się wydaje, że modlitwa i walenie
    w bęben przywołują deszcz.

    > - szczepionki będą mniej więcej
    > jak na grypę i zakończą pandemię tak samo jak szczepionki na grypę
    > zakończyły pandemie grypy, a na końcu naturalnie zmutuje w wirus
    > przeziębienia:P No szury.... Tylko nie przewidzieli roli putina:P

    Dziecko drogie, tyle razy było i jest tłumaczone, że covid, to nie grypa.
    Uległeś szurskiej manipulacji i tyle.

    > Przecież masz tytułowego linka:P

    Obejrzałeś filmik, ale bez zrozumienia.

    > Jasne - symulanci umierali:P

    Udowodnij, że gdyby nie było lokdałnów, to by się do tego szpitala dostali.

    > Doliczają - liczą każdy jeden zgon, bez różnicowania z jakiej przyczyny.

    Czytaj ze zrozumieniem: nie pytam o liczenie zgonów, pytam o doliczenie
    tych, którzy nie umarli dzięki izolacji.

    Nie udawaj głupszego niż jesteś.
    Ja pytam o doliczenie ludzi, którzy przeżyli, a ty mi odpowiadasz
    "doliczają - liczą każdy jeden zgon".
    Serio?
    Nawet master i filipek próbują czasem przynajmniej stwarzać pozory, że
    ogarniają.
    Nie bądź jak master i filipek.

    A szury miały rację.
    Piotr