    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Lokdałny
    Date: Thu, 20 Jun 2024 13:00:10 +0200

    W dniu 19.06.2024 o 23:35, Shrek pisze:

    > Niestety nie. Dane statystyczne temu przeczą.

    Bzdura.
    W przypadku chorób zakaźnych izolacja działa zawsze.

    Nie działa, gdy nie ma pełnej izolacji, więc to kwestia czasu kiedy się
    rozprzestrzeni. Jest to oczywiste dla co bardziej rozgarniętego
    gimnazjalisty.
    To, że w praktyce przy 8 mld. ludzi na świecie, w miastach po kilka
    milionów ludzi utrzymanie pełnej izolacji jest niemożliwe, to też
    rozumie byle rozgarnięty gimnazjalista.

    Z tego nijak nie wynika, że lokdałny nie działają. Spowalniają
    rozprzestrzenianie choroby.

    Udowodnij, że gdyby nie było lokdałnów, to rozprzestrzeniłoby się tak
    samo szybko jak z tymi lokdałnami.

    Teraz, po fakcie, to każdy debil może powiedzieć, że lokdałny
    spowodowały duże straty, więc chuj z tym, następnym razem trzeba olać i
    puścić na żywioł, bo lokdałny są nieskuteczne.
    Wtedy nikt nie wiedział jak to się rozwinie i kiedy będą szczepionki.
    Jakby nie było lokdałnów, a sprawy potoczyły się inaczej, to teraz każdy
    debil (który miał fart i przeżył) pyszczyłby w internecie, że "przecież
    trzeba było ludzi izolować, to tak dużo by nie umarło".

    Udowodnij, że gdyby nie lokdałny (o szczepionkach z litości nie wspomnę)
    umarłoby tyle samo ludzi, co umarło.

    Pierdolenie, że dużo ludzi umarło na zawał, czy na cośtam - te wasze
    szurskie nadmiarowe zgony, bo nie dostali się do szpitala, to tylko
    pierdolenie. Równie dobrze można powiedzieć, że może i by nie umarł na
    zawał, ale lekarz zaraziłby go covidem (albo jakiś szur
    antyszczepionkowiec-antymaseczkowiec w komunikacji miejskiej), więc i
    tak by umarł, bo miał słabszy organizm. O ile w ogóle kardiolog z 40
    stopniową gorączką przyszedłby do pracy.
    O pielęgniarkach z litości nie wspomnę.

    Dlaczego do tego "bilansu" te wszystkie szurskie analizy nie doliczają
    ludzi, którzy przeżyli właśnie dlatego i tylko dlatego, bo siedzieli w
    domu? Ilu ludzi przeżyło, bo na szczęście nie musiało sprawdzać
    odporności na własnej skórze?

    > Z tym że i tak wszyscy się zarazili.

    Z tym, że nie wszyscy naraz (dzięki lokdałnom) i dzięki temu również
    więcej zawałowców przeżyło, bo obciążenie szpitali rozłożyło się w czasie.

    > No właśnie nie - napisz do UJ.

    Sam se napisz.
    Zapytaj ich, czy znali przyszłość i wiedzieli jak to się potoczy.
    Czy wtedy mieli 100% pewności, że można to olać i nic nie robić.

    > Wiedział. Szury wiedziały:P

    Tak samo wiedział, że jak będzie się odpowiednio długo modlić, to
    spadnie deszcz.

    > Wnioski zostały wyciągnięte z tgo co się stało.

    Więc czego nadal nie rozumiesz?

    > Nawet zapewne - dlatego nie zadziałały.

    Więc gdyby były dobrze zorganizowane, to by zadziałały?

    Przecież cały czas twierdzisz, że lokdałny są nieskuteczne.
    To po chuj analizować? Następnym razem nie lokdałnować, na 100% będzie
    lepiej. Dzieci nie będą miały braków w nauce.
    A przynajmniej te, które przeżyją. Niech natura robi swoje, po chuj jej
    przeszkadzać?

    > Oczywiście - postawienie tezy że jak nie chodzisz do szkoły to nie
    > chodzisz do szkoły jest z dupy wzięte:P

    Nie udawaj głupszego niż jesteś.

    > Żeby nie powtarzać błędów.

    Oczywiście.
    Więc przestańmy się szczepić, a w szpitalach zakaźnie chorzy niech leżą
    na tej samej sali co zawałowcy.
    Po chuj popełniać takie oczywiste błędy?

    A szury miały rację.
    Piotr