  • Data: 2024-06-20 17:32:14
    Temat: Re: Lokdałny
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.06.2024 o 13:00, Kviat pisze:

    > Bzdura.

    Pisz na UJ - oni powiadomią kogo trzeba że się mylą:P

    > W przypadku chorób zakaźnych izolacja działa zawsze > Nie działa, gdy nie ma pełnej
    izolacji,

    Czyli zawsze. Coś ty sobie wyobrażał, że na miesiąc tygodnie zamykamy
    wszystkich w domach, kto ma pecha to mu się cała rdzina zaraża - cześć
    umiera na kowid, część z głodu i wirus eradykowany?

    > więc to kwestia czasu kiedy się
    > rozprzestrzeni.

    No co ty?

    > To, że w praktyce przy 8 mld. ludzi na świecie, w miastach po kilka
    > milionów ludzi utrzymanie pełnej izolacji jest niemożliwe, to też
    > rozumie byle rozgarnięty gimnazjalista.

    Powaga?

    > Z tego nijak nie wynika, że lokdałny nie działają.

    No właśnie wynika:P

    > Spowalniają
    > rozprzestrzenianie choroby.

    Celem lokdałnów nie jest spowalnianie rozprzestrzeniaia choroby (to jest
    metoda) a ograniczenie liczby zgonów (ogólnie). I nie - nie zadziałały.
    Materiały masz w linku.

    > Udowodnij, że gdyby nie było lokdałnów, to rozprzestrzeniłoby się tak
    > samo szybko jak z tymi lokdałnami.

    Jeszcze raz - i większy lokdałn tym więcej ludzi zmarło. Chcesz
    powiedizieć że oprracja się udaa tylko pacjent zmarł?

    > Teraz, po fakcie, to każdy debil może powiedzieć, że lokdałny
    > spowodowały duże straty, więc chuj z tym, następnym razem trzeba olać i
    > puścić na żywioł, bo lokdałny są nieskuteczne.

    To że lokdałny powodują duże straty to akurat każdy wiedział. To że będą
    nieskuteczne bo są adresowane do ludzi którzy generalnie na kowid nie
    umierają zamiast do grup ryzyka to pisałem w 2021 - więc nie jest tak że
    nie dało się tego przewidzieć:P

    > Wtedy nikt nie wiedział jak to się rozwinie i kiedy będą szczepionki.

    Zabawne jest to że szury przewidziały - szczepionki będą mniej więcej
    jak na grypę i zakończą pandemię tak samo jak szczepionki na grypę
    zakończyły pandemie grypy, a na końcu naturalnie zmutuje w wirus
    przeziębienia:P No szury.... Tylko nie przewidzieli roli putina:P

    > Udowodnij, że gdyby nie lokdałny (o szczepionkach z litości nie wspomnę)
    > umarłoby tyle samo ludzi, co umarło.

    Przecież masz tytułowego linka:P

    > Pierdolenie, że dużo ludzi umarło na zawał, czy na cośtam - te wasze
    > szurskie nadmiarowe zgony, bo nie dostali się do szpitala, to tylko
    > pierdolenie.

    Jasne - symulanci umierali:P

    > Dlaczego do tego "bilansu" te wszystkie szurskie analizy nie doliczają
    > ludzi, którzy przeżyli właśnie dlatego i tylko dlatego, bo siedzieli w
    > domu?

    Doliczają - liczą każdy jeden zgon, bez różnicowania z jakiej przyczyny.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!