  • Data: 2006-01-29 16:39:55
    Temat: Re: Listy dłużników a ustawa o ochronie danych osobowych
    Od: magellanno<e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jakby nie uwierzyła na słowo pracownikom uczelni to by otrzymała. Uczelnie
    > uparcie nie przyjmują do wiadomości, że obiegówki nie mają mocy prawnej. W
    > 30 dni (a może miesiąc?) od złożenia egzaminu dyplomowego uczelnia ma
    > obowiązek wydać dyplom, chociażbyś nie złożyła obiegówki, legitymacji
    > studenckiej, sonetu wysławiającego rektora czy czegokolwiek innego co sobie
    > jakiś znudzony profesor wymyślił. Jak uczelnia ma jakieś roszczenia
    > cywilne, to może ich oczywiście dochodzić, przed i po wydaniu dyplomu.
    >
    > --
    > Paweł Sakowski

    w rzeczywistości uczelnie bardzo czesto odmawiaja wydania dokumentów przed
    wypełnieniem obiegówki, sam tego doświadczyłem, przenosząc sie na inną uczelnię
    i chociaż miałem wiedzę, że władze uczelni nie mogą odmówic wydania indeksu
    przed wypełnieniem obiegówki to wyegzekwowanie indeksu wcale nie było sprawą
    łatwą bo pracownicy uczelni maksymalnie grali na zwłokę, a zatem trwało to kilka
    miesięcy.

    -> http://usenet.pomocprawna.info