    From: "Marta" <y...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Listy dłużników a ustawa o ochronie danych osobowych
    Date: 25 Jan 2006 20:32:07 +0100

    > No tak, szukałaś potwierdzenia tego, że możesz nie zapłacić i zagrać "na
    > nosie" wierzycielom... jaki ty dajesz przykład innym?
    > Moze ktoś inny doniesie do administratorki na Ciebie gdyby policja sie
    > przyczepiła?
    > Bo ile Mart zalega z płatnościami?
    >

    > --
    > Kudłaty
    To że znalazłam potwierdzenie naruszenia prawa nie zwalnia od płacenia długów.
    Myślisz, że mam naprawdę na imie Marta(poprostu podoba mi sie to imię przeciez
    ty tez nie masz wpisane w dowodzie Kudłaty;)? Jeśli student nie zaplaci
    należnośc to płacą jego rodzice (bo do tego się zobowiazali).Pozatym dłużniczka
    nie otrzymała by dyplomu ukończenia studiów gdyby miala jakieś zaległości.
    Administratorką akademika jest zakonnica jeśli chcesz donosić to proszę bardzo.
    Listy i tak już znikły(po odpowiedniej interwencji obyło sie bez prokuratury i
    policji) Nie wiem ile razy mam powtarzać, że nie mam tych zaległości.
    Marta