  • Data: 2006-01-24 12:52:59
    Temat: Re: Listy dłużników a ustawa o ochronie danych osobowych
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Patrze, patrze a tu Marta porozsypywal nastepujace haczki:
    > W akademiku Kulu wywieszono listy mieszkanek, które nie płacą za akademik (imię
    > i nazwisko). Czy to jest zgodne z prawem, przecież obowiazuje ustawa o ochronie
    > danych osobowych. Nie jestem prawnikiem i nie znam się za bardzo na prawie.
    > Bardzo chciałabym sie dowiedzieć czy działanie kierownictwa akademika jest
    > legalne.
    Czy samo imie i nazwisko wystarcza do identyfikacji osoby?
    Ja zetknalem sie z sytuacja ze student sie oburzal iz prowadzacy
    wywiesza liste z wynikami zaliczeina/egzaminu - tlumaczyl sie ze nie
    chce zeby inni ogladali ze ma kolejna '2' z rzedu.
    > jeżeli nie to jakie grożą za to kary i wogóle co można z tym zrobić?
    > Zgłośic na policję?
    Uregulowac naleznosc.
    --
    Michal "badzio" Kijewski