    From: "Athorgal" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: List z C&C ewidencja pojazdów!!!!
    Date: Wed, 9 Aug 2006 16:30:30 +0200

    Witam

    Próbowałem dzwonić do nich dzisiaj ale po 16 i nikt nie odbierałl spróbuje
    jutro

    Najsmutniejsze jak dla mnie jest to że ja wogóle nie pamietam o który
    samochod chodzi bo mialem od tamtej pory kilka a papiery mam tylko na dwa
    ostatnie samochody.

    A dwa że zawsze trzymam papiery czy umowy jeśli wiążą się z jakimiś kosztami
    czy też zobowiązaniami jest to przeciez logiczne

    No i ja sobie nie przypominam żadnej umowy z tamtego czasu dotyczącej
    oznakowania samochodu:)

    A oni mi tu jeszce załącznik dali o aktualizacji danych:)

    Może ktoś z Was coś takiego ma i może podesłać bo przypuszczam że w tamtych
    umowach jeśli wogóle były nie było wzmianki o odpłatnym przechowywaniu
    danych

    Zapewne w obecnych to już jest to na blankiecie aktualizacyjnym jest
    wzmianka o równowartości 5 Euro rocznie.

    Dostałem dzisiaj artykuł z Auto_Świata z nr 44 gdzie jest ten problem
    poruszany i piszą tam że takich kierowców -zrobionych w jeleni to może być i
    200 tysięcy ale artykuł jest z przed 2-3 lat wiec ciekawe czy to się
    rozrasta czy też nie bo za sam pomysł to ich powinni do Sejmu wziąść:)

    Pozdrawiam i czekam na dalsze opinie

    Adam