  • Data: 2006-08-09 19:25:29
    Temat: Re: List z C&C ewidencja pojazdów!!!!
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    > A dwa że zawsze trzymam papiery czy umowy jeśli wiążą się z jakimiś
    > kosztami czy też zobowiązaniami jest to przeciez logiczne

    Miałem podobną sytuację,a może jeszcze mam tylko nie wiem o tym :)

    8 lat temu kupiłem auto w ASO. Oznakowali mi je.
    Dostawałem pisemka od firmy C&C tak jak ty że mi dług rośnie. A ponieważ dwa
    lata temu przy jakiejś innej robocie w domu znalazłem teczkę z papierami z
    zakupu auta to sobie to przejżałem. Nie ma w niej ( a jakbym dostałto na
    99,9% by w niej było) żadnej umowy, że komuś coś będę płacił. Była jakaś
    informacja, że firma znakuje pojazdy i to wszystko. Wysłałem do nich list z
    prośbą o kserokopię umowy na podstawie której żądają ode mnie pieniędzy. No
    i ani następnych wyliczeń ani kserokopii. Cisza...

    --
    PawełJ