  • Data: 2006-08-09 11:33:58
    Temat: Re: List z C&C ewidencja pojazdów!!!!
    Od: "creditor" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Ja mam podobną sytuację. Co jakiś czas dostaję takie listy z
    "wyliczeniem długu", ale je nadzwyczajniej ignoruję. Kiedyś nawet
    analizowałem sytuację i mogę powiedzieć (w skrócie rzecz
    ujmując), że takie listy są warte kubła na śmieci, albo jak kto
    woli okrągłego segregatora -).

    Po pierwsze przy oznakowaniu pojazdu nikt nie poinformował mnie, że
    oznakowanie będzie się wiązało z przechowywaniem danych przez
    jakiś tam okres, nie chciałem takiej "dodatkowej usługi", gdyby tak
    było oznakowałbym auto gdzie indziej.

    Po drugie przy oznakowaniu pojazdu nikt nie uprzedził mnie, że firma,
    która oznakowała mi pojazd (ASO) działa w imieniu innej firmy (C&C).
    Z ASO zawarłem tylko i wyłącznie umowę na oznakowanie pojazdu we
    wskazanych miejscach (lampy i szyby), natomiast z C&C nie zawierałem
    żadnej umowy.

    Po trzecie to jest ośmieszanie się, że ktoś kupi dług
    (wierzytelność) na kwotę 120 zł i to w dodatku sporną.

    Pozdrawiam
    Robert