    From: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: List otwarty do M$ - dla zainteresowanych OEM
    Date: Sat, 6 Dec 2003 11:09:33 -0600
    <bqm4ic$2v4$1@inews.gazeta.pl> <bqqbim$10ed$1@news2.ipartners.pl>
    <bqqcjg$obd$1@inews.gazeta.pl> <bqqjv8$jn4$1@inews.gazeta.pl>
    <bqqk6u$k2h$2@inews.gazeta.pl> <bqql3p$np2$1@inews.gazeta.pl>
    <bqqlc3$ooc$1@inews.gazeta.pl> <bqqlq0$q75$1@inews.gazeta.pl>
    <bqr4m8$ed9$1@inews.gazeta.pl> <bqrg2q$1dh$1@inews.gazeta.pl>
    <bqsd9g$i4e$1@inews.gazeta.pl> <bqspj4$oam$1@inews.gazeta.pl>
    <bqsqdm$qn5$1@inews.gazeta.pl> <bqsrgn$i7$1@inews.gazeta.pl>
    <bqssmm$40j$1@inews.gazeta.pl> <bqsu34$7pa$1@inews.gazeta.pl>
    <bqsum6$9h8$1@inews.gazeta.pl> <bqsv7r$b10$1@inews.gazeta.pl>
    <bqt1ma$iso$1@inews.gazeta.pl>

    "Arek" <a...@e...net> wrote in message
    news:bqt1ma$iso$1@inews.gazeta.pl...
    > poilkj rzecze:
    >
    > A skąd ja mam wiedzieć!? Stwierdziłeś, że nikt mnie nie zmusza do
    używania
    > Windowsa, a Ci udowodniłem, że jednak zmusza.

    Ale to przecież do Microsoftu wysyłasz swoje wypociny. Może powinieneś do
    ZUS-u?

    > Nie opłaca się.
    Czy ty kiedykolwiek byłeś z czegoś zadowolony?

    > Doprawdy? Przeprowadziłeś jakieś dogłębne badania, albo dostałeś mandat
    > do wypowiadania się w imieniu każdego z kilku tysięcy osób czytających
    grupy?

    > Bo poza traktowaniem czytelników jako debili bardziej wkurza mnie jeszcze
    jak
    > ktoś niby w moim imieniu wypowiada się co ja mówię/robią lub co czuję do
    innej
    > osoby.
    > Pozwolił Ci Darek, Jarek i inny Skwarek powiedzieć, że rechocze ze mnie ?
    > Nie? To po kiego wyskakujesz z takim debilizmem ?

    Do tego żeby przeczytać na grupach dyskusyjnych jak ludzie z ciebie rechoczą
    nie potrzeba mi ich zgody.
    A to, że twoje wypowiedzi wzbudzają salwy śmiechu jest ogólnie znane, więc
    po co się męczysz.

    > Tak to niby jak? Czy Twoja inteligencja znajdowała się na poziomie rur
    > kanalizacyjnych, że o tym wspominasz?
    > Bo co do mojej to nie pomnę by tak kiedykolwiek było.

    Masz strasznie krótką pamięć.
    Przypomnieć ci jak kilka dni temu rzucałeś gównami z kibla na kilku grupach?
    Na jakości rur kanalizacyjnych to ty się znasz. Masz do tego podstawy.