  • Data: 2003-12-06 17:15:19
    Temat: Re: List otwarty do M$ - dla zainteresowanych OEM
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    poilkj rzecze:
    > Ale to przecież do Microsoftu wysyłasz swoje wypociny.
    > Może powinieneś do ZUS-u?

    O czym teraz gadasz?

    > Czy ty kiedykolwiek byłeś z czegoś zadowolony?

    Oczywiście. Policz sobie kiedy zwróci się zamontowanie gazu za 3 tys. złotych.

    > Do tego żeby przeczytać na grupach dyskusyjnych jak ludzie z ciebie rechoczą
    > nie potrzeba mi ich zgody. A to, że twoje wypowiedzi wzbudzają salwy śmiechu
    > jest ogólnie znane, więc po co się męczysz.

    Niektórzy ludzie - margines w każdym tego słowa znaczeniu - i owszem.
    A nie tak jak wcześniej napisałeś.

    > Masz strasznie krótką pamięć.
    > Przypomnieć ci jak kilka dni temu rzucałeś gównami z kibla na kilku grupach?

    Doprawdy? Wiesz, że gdzieś dzwoni, ale gadasz co Ci ślina na jęzor przyniesie.

    > Na jakości rur kanalizacyjnych to ty się znasz. Masz do tego podstawy.

    Doprawdy!? A skąd sobie takie fałszywe przekonanie uroiłeś?
    Z sufitu czy fusów!?

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/oem.htm