eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLikwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji › Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
  • Data: 2024-06-14 16:52:34
    Temat: Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2024-06-14 o 15:14, J.F pisze:

    > Tylko częsciowo.
    > Wymyslili 500+ - budzet zniósł, czy przed wyborami Tusk nie chciał
    > 1000+ ?
    > Podniesli płacę minimalną ... umiarkowanie. wyszło chyba na dobre.
    >
    > Coś jeszcze poza covidowymi dotacjami?
    > Aa, były jakies dopłaty do prądu itp.

    Jak patrzyłem ostatnio inflacja 38% za 2020/21/22/23

    Tak że pisiorstwu już dziękujemy.

    > Młodzi zdolni mogą mieć pretensje o Nowy Ład

    Do 26 r życia mają niższe podatecki.

    > Młodzi by pewnie docenili Mieszkanie+, ale to są drogie rzeczy :-)

    Jak drogie? One były tanie, tylko ze względu na spekulantów i wejście PL
    do UE stały się drogie. A tak? 20 lat temu 20 pensji i miałeś
    mieszkanie. Zaś na wioskach wystarczyło 15 pensji.

    Oczywiście teraz młodziaki muszą otro dymać na 'ż"/UE np. koszta wzrosły
    bo doszedł vat na mat. budowlane:)
    I zamiast 20 pensji zrobiło się 20 lat. Odbudowujem społeczność "ż" w PL
    i rozumicie ktoś musi dymać.