eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLikwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania KorupcjiRe: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
  • Data: 2024-06-17 08:19:37
    Temat: Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 14 Jun 2024 20:47:13 +0200, alojzy nieborak wrote:

    > cyt.
    > ,,W Polsce, podczas pandemii było 250 tys. ponadnadmiarowych zgonów.
    > Jesteśmy numerem jeden na świecie. To jest fenomen, który stoi w kącie
    > jak słoń i każdy udaje, że go nie widzi"
    >
    > +
    > https://x.com/NZLysenki/status/1675196912570343427

    Czy takim fenomenem jestesmy, to nie wiem ... w wielu innych krajach
    tez byl skok smertelnosci.

    Na pewno u nas byl byl miesiac czy dwa, to chyba był listopad 2021,
    gdy smiertelnosc wzrosla bardzo, dwukrotnie o ile mnie skleroza nie
    myli i tylko połowe nadmiaru przypisano covidowi.

    www.euromomo.eu - tu sa piki z kilku krajów.
    Niemcy mieli np tajemnicza epidemie latem 2019

    Hiszpanie pik covidowy maja imponujacy, a kilka innych krajów - w
    ogóle nie zauwazyło. Ciekawostka, czy jakies zakłamanie statystyczne?
    Bo ten ich Z-score to mi sie podejrzany wydaje.

    J.