eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLikwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji › Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
  • Data: 2024-06-11 15:07:53
    Temat: Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.06.2024 o 06:26, Shrek pisze:

    > Chciałeś przykład - dostałeś przykład. Teraz ci nie pasuje, bo to co
    > innego niż "Polska dla Polaków"?

    Nie pasuje, bo nie podałeś.
    Przypomnę:
    "Jakież to hasła, z którymi wolałbyś się nie identyfikować, można bez
    spięcia w zwojach mózgowych zestawić porównywalnie z hasłami nazioli?"

    "Polska dla Polaków" - dobry przykład hasła.
    "feministki" - kiepski przykład hasła.
    "cały temat LGBT - to chyba jeszcze gorszy przykład.

    To w ogóle nie są hasła.

    "aborcja na życzenie" - no może i hasło.
    Ale to ten sam gatunek, co "pedały do gazu"?

    > Bo się zgadzałem co do głównego przesłania.

    Czyli jakiego?
    I to usprawiedliwia chodzenie ramię w ramię z naziolami? Nie wydaje mi się.

    Jak naziol zbiera znaczki i ty zbierasz znaczki, to będziesz razem z nim
    zbierał znaczki?
    Ja bym zbierał osobno...

    > No widzisz - pogubiłeś się.

    > Różnie - raz kod, raz strajk kobiet raz peło, kilka razy to nawet nie
    > wiem kto oficjalnie był organizatorem. Mówisz że chodziłeś a nie wiesz?

    No nie przypominam sobie, żebym był na imprezie zorganizowanej przez
    "aborcję na życzenie" (w cudzysłowie, bo pojęcia nie mam jak te
    organizacje się nazywają i kto je reprezentuje).
    A już na pewno nie były to te zorganizowane w Warszawie.
    Bardzo możliwe, że się przyłączyły, albo że również przyjęły zaproszenie
    od organizatorów.

    > To spróbuj przez analogię "organizacja demonstracji przez jebać pedałów"

    ctrl-C ctrl-v i do googla:
    https://magazynkontakt.pl/znajdzie-sie-kij-na-pedals
    ki-ryj/
    https://oko.press/dzialacze-mlodziezy-wszechpolskiej
    -blisko-neofaszyzmu-jeden-z-nich-trafil-do-polskiego
    -radia

    I wiele innych. Nazwiska, nazwy organizacji - do wyboru do koloru.

    > - udajesz glupzego niż jesteś.

    Pokaż mi jak się to robi.
    I nie zapomnij wskazać którą demonstrację zorganizowali, bo może nie
    wiem, że byłem?

    Pozdrawiam
    Piotr