eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLikwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji › Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
  • Data: 2024-06-11 14:16:45
    Temat: Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 11 Jun 2024 00:38:37 +0200, Kviat wrote:

    > <sarkazm>Rzeczywiście. Można porównać z hasłami nazioli.</sarkazm>
    >
    > Naziole krzyczą: jebać pedałów, pedały do gazu. Czy coś w tym stylu.

    A krzyczą? W szczególnosci "pedały do gazu"?

    > LGBTQ: chcemy mieć równe prawa,

    Przeciez maja równe. Z wyjątkiem homo małżenstw, których hetero tez
    nie mogą zawierać :-)

    > przecz z faszyzmem (to chyba dobrze? czy nie?).

    No nie wiem, bo jak wprowadzimy zwalczanie faszystów, to w czym to
    lepsze od zwalczania antyfaszystów. Albo komunistów. Albo socjalistów.
    Albo katolików. Albo ateistów :-)

    > To po chuj tam szedłeś, skoro wiedziałeś, że organizuje to ktoś, z kim
    > się nie zgadasz?
    > Homoseksualiści zapraszali cię na swoją demonstrację, a ty stwierdziłeś
    > "nie lubię LGBTQ, ale chuj tam, pójdę, pokrzyczę razem z nimi na pis"?
    > Tak było?

    Pokrzyczec na PiS warto. Nawet, jak inne poglądy ma się rozbieżne :-)

    > Pogubiłem się. No to razem z kodem, czy z jakąś aborcją na życzenie?
    > To kto to był organizatorem? Jakaś "aborcja na życzenie", czy kod?
    > Może ci się pomyliło i to te "aborcje na życzenie" przyłączyły się do
    > organizowanej imprezy przez kod?

    To sie przeplatało trochę. Widac nie tylko Shrek tak ma, że chodzi na
    manifestacje, gdzie nie ze wszytkimi hasłami głównego organizatora się
    zgadza :-)

    > Próbowałem wygooglać pod hasłem "organizacja demonstracji przez aborcję
    > na życzenie", ale nie pomogło.

    Bo chyba nie ma takiej organizacji/stowarzyszenia, itp.

    Ale masz np
    https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7,54420,305705
    92,ostatni-dzwonek-w-sprawie-aborcji-protest-wraca-n
    a-ulice-warszawy.html

    > Fakt. Niezła wtopa. Ale on się z tym krył, więc trudno mieć do ludzi
    > pretensje, że nie wiedzieli dopóki szambo nie wybiło.

    Jak to zwykle - nie wszystkim się warto chwalić :-)

    > Bąkiewicz się nie krył z tym, czym się zajmuje i co sobą reprezentuje.
    > Wręcz przeciwnie.
    > Nie nie uważasz, że to raczej chybiona analogia?

    A czym sie zajmuje?

    > No jasne, przepierdzenie kilku tysi zasługuje na potępienie, ale jak to
    > porównać przepierdzeniem nastu milionów i jawnym nawoływaniem do
    > przemocy i pochwalaniem przemocy?
    > https://oko.press/miliony-dla-nacjonalistow-ujawniam

    A kogo popiera obecna władza? Czy popierała, jak poprzednio była
    władzą?

    Ale ale ... masz tam np podane 4 nazwiska, do Panfila zarzuty są
    sformułowane, a reszta ...
    -Pawła Zanina, b. skarbnika Młodzieży Wszechpolskiej;
    -Martę Cywińską, kandydatkę Ruchu Narodowego do europarlamentu, b.
    działaczkę Młodzieży Wszechpolskiej;
    -Patrycję Kuźniarz, byłą członkinię Młodzieży Wszechpolskiej;

    Taki to zarzut.

    > Z litości nie wspomnę, że ludzie heteronormatywni, którzy chodzą i
    > wspierają demonstracje LGBT nie chodzą tam, bo interesuje ich kto i co
    > sobie wkłada, lecz dlatego, bo uważają, że to też ludzie. Wiem, bo
    > byłem. Raz, trochę przez przypadek, ale byłem i się tego nie wstydzę.
    > I nie przeszkadza mi, że jakieś prawackie media pierdolą, że na
    > demonstrachach gejów chodzą geje i wspierający gejów.
    > A jak będzie potrzeba i naziole dalej będą gnębić gejów, to pójdę
    > jeszcze raz.
    >
    > Taka mała, subtelna, lecz niezwykle istotna różnica.

    A jak geje zaczną gnębić nazioli, to co zrobisz ? :-)

    > W przeciwieństwie do tych, którzy chodzą i wspierają naziolskie
    > demonstracje. A potem się tego wstydzą i płaczą jak dzieci, że ich
    > wyzywają od nazioli i miłośników nazioli.
    > I w sumie słusznie. Bo powinni się tego wstydzić.

    A jak nie płaczą, tylko tłumaczą z pałą w ręku ? :-)

    > Ja też mam zastrzeżenia co do traktowania kobiet i ogólnie podejścia do
    > kwestii... porządku i higieny. Ale jak wsiadam czasem do komunikacji
    > miejskiej, to nie potrafię węchem rozpoznać koloru skóry.
    > Może w Polsce nie ma systemu kastowego, ale co do traktowania kobiet, to
    > wystarczy poczytać wypowiedzi konfederastów i statystyki przemocy.
    > Zalecane jest również branie udziału w marszach organizowanych przez
    > naziołków, na bank sytuacja kobiet się polepszy.

    Ale tam sporo kobiet chodzi :-)

    > To zależy.
    > Gdyby zachowywali się jak polscy żule, to pewnie maiłbym coś przeciwko.
    > Romowie nie mają monopolu na urządzanie koczowisk. A w tajemnicy ci
    > powiem, że nie pamiętam kiedy ostatni raz widziałem jakieś romskie
    > koczowisko,

    Bo ich komunistyczna władza troche przerobiła, i mało ich.
    Ale przyjechali nowi.

    Ale ale ... od twoich działań i opinii będzie zależeć, czy ich będzie
    mniej czy więcej - i co Ty na to ?
    Pomóc, przegonić, nic nie robić ?

    > za to w tym samym okresie widziałem od zajebania koczowisk
    > polskich. Nie przyglądałem się aż tak uważnie żeby zauważyć jak traktują
    > kobiety, za to porządek i higienę było widać na pierwszy rzut oka.

    Jak to na koczowisku. trudno o higienę, porządek itp.

    Ale gdzieś ty takie koczowiska widział, i coś ty tam robił ?

    J.