eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLikwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji › Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
  • Data: 2024-06-11 08:33:07
    Temat: Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11-06-2024 o 06:26, Shrek napisał:

    > Chciałeś przykład - dostałeś przykład. Teraz ci nie pasuje, bo to co
    > innego niż "Polska dla Polaków"?

    co ciekawe, - przynajmniej część osób nazywanych naziolami przez Kviata
    identyfikuje się z tym hasłem "Polska dla Polaków", z tym, że definicja
    polaka jest taka, że to każdy, kto czuje się polakiem i szanuje tradycję
    i historię... Więc taki Tuwim jest dla nich jak najbardziej Polakiem i
    to często cytowanym. Choć obawiam się, że przez obecnych wyznawców
    poprawności politycznej zapewne jego twórczość uznawana jest za
    wywrotową, przynajmniej do czasu, gdy nie usłyszą, kto jest autorem,
    wtedy czasem złagodzą swoją opinię.

    > Bo się zgadzałem co do głównego przesłania.

    Dokładnie. Najzabawniejsze jest jeszcze to, że taki Kviat może się
    zdziwić, ale na początku marsze Strajku Kobiet były wspierane przez
    część osób bywających stałymi bywalcami Marszów Niepodległości.
    W zasadzie drogi zaczęły się rozchodzić, gdy organizatorzy zaczęli
    wypraszać te osoby, bo część z nich nie chciała masek zakładać.

    --
    http://zrzeda.pl