eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLikwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji › Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
  • Data: 2024-05-31 01:31:31
    Temat: Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-05-30, PD <p...@g...pl> wrote:

    > Ok, dla mnie co sobą reprezentują dowiedziałem się z ich pierwszej
    > kadencji kiedy rządzili. Nie wiem, nie zarejestrowałeś tego?

    Nie. Tzn. oczywiście wiem co to jest polityka, i zdaje się wczesniej
    nawet pisałem, że sam fakt bycia politykiem wskazuje na pewne
    uwarunkowania, dość bliskie różnym patologiom, ale rzecz sprowadza się
    do jakieś podstawowej klasy czy etyki poruszania się po tej całej
    polityce. Pewnej społecznej dojrzałości.

    W poprzedniej kadencji, głownym grzechem PO było MZ oderwanie od
    rzeczywistości. Faktycznie zaniedbanie istotnej części społeczeństwa
    z tym ich bezkrytycznym hura-liberalimem. To już prędzej za czasów
    Lewandowskiego, Bieleckiego, Olechowskiego, coś tam śmierdziało. Ale też
    po 8miu latach totalnej bastardyzacji polityki, prawa i wielu standardów
    społecznych, można się na tamte "grzeszki" jedynie usmiechac z
    politowanie, podobnie jak na "aferę" z zegarkiem Nowaka.

    Różnica zawsze była w klasie. Nachalna, prymitywna propaganda, rzucane
    prosto w twarz bezczelne kłamstwa (aka nie moja reka), chamski nepotyzm
    i równie chamskie partyjniactwo, to jak dotąd nie była domena PO i ich
    klonów. W PO nie było misiewiczów, oszałamiających karier wójtów pcimia
    i dziadków z wermahtu kurskiego. To nie był wcześniej ich styl.

    Podejrzewam, że Tusk uznał, że cel uświęca środki, i tylko taka
    propaganda dotrze do paru procent wyborców pis. Tyle, że MZ zrazi tak
    więcej wyborców PO. Wchodzenie Tuska w rolę Kaczyńskiego moze mu
    się mocno odbić czkawką.

    --
    Marcin