  • Data: 2005-11-22 18:55:40
    Temat: Re: Likwidacja dział. gosp.
    Od: "x" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To tylko układ z ZUSem, rozłożenie na raty itd. Bo jeśli nie, to
    > musiałbyś niczego nie mieć (mieszkanie, samochód itd), bo zlicytują. I
    > nie prowadzić firmy na siebie, bo pozajmują na dzień dobry rachunki.
    >
    > Jednym słowem - bez układu jesteś skazany na absolutną szarą strefę -
    > brak rachunków bankowych, majątku i pracę na lewo. A z układem to nie
    > musisz zamykać firmy.

    poszli na taki układ, że nic mi on nie daje. Przez 3 miesiące mam wpłacić
    tyle, że nawet nie mam takiego dochodu.
    Śmieszne to nasze państwo... przez 3 lata, pomimo oddanych spraw do sądu i
    nakazów zapłaty, straciłem 80 000 zł (stad dług w Zusie)... nie dość, że od
    pieniędzy, kórych nie dostałem, musiałem oprócz kosztów, zapłacić podatek,
    to jeszcze ZUS woli zrujnować człowieka niż trochę poczekać na systematyczne
    raty...

    pozdrawiam,