  • Data: 2005-11-23 13:10:07
    Temat: Re: Likwidacja dział. gosp.
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <y...@o...pl> napisal(a):

    > ;) ja już pomijam to chore prawo (ktoś Ci nie zapłaci, co to kogo obchodzi -
    > odprowadź od tego podatki),
    > najbardziej to wku.... mnie ten chory ZUS. Ludzie nie mają z czego żyć, za
    > co się leczyć, a składki są tak wysokie jakby szły na prywatne leczenie
    > każdej osoby + super emeryturę.
    > A najgorsze w tym wszystkim jest to, że każdy musi godzić się na "jawne
    > złodziejstwo".
    > W ogóle to nasze Państwo jest chore.

    I będzie coraz gorzej, popatrz na przekrój społeczeństwa. Coraz więcej
    tych bardziej wartościowych społecznie osobników stąd po prostu, za
    przeproszeniem, spierdala. Niedługo zostaną:

    0. politycy
    1. urzędnicy
    2. renciści (w tym 1/2 lewych)
    3. emeryci
    4. rolnicy z eurodopłatami
    5. ci, którym się z jakichś tam względów udało
    6. desperaci - patrioci

    Cała reszta stąd zwieje, bo tu już nigdy normalnie nie będzie. Ja tu
    siedzę, bo zaliczam siebie do grup numer 5 i 6, ale z tą nr 6 jest coraz
    słabiej, a z tą nr 5 to niewiadomo jak dalej będzie, bo przecież ten
    bajzel się niedługo po prostu zawali pod względem gospodarczym, bo nie
    będzie miał kto zarabiać na grupy nr 0-4, i co ja wtedy zrobię.
    Niestety nie działam w branżach "nieśmiertelnych", tzn. nie
    jestem lekarzem, farmaceutą, nie prowadzę zakładu pogrzebowego itd.
    Zatem kto wie, może moje dni w tym kraju również są policzone. :)
    --
    Samotnik

    "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
    tylu idiotów." -- Stanisław Lem