  • Data: 2008-10-19 21:33:26
    Temat: Re: Liczniki kaloryferowe
    Od: Kinga <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2008-10-19 19:58 agent73 napisał/a:

    > To nie są żadne liczniki tylko podzielniki, różnica zasadnicza.

    Może i podzielniki, ale jakiś czas temu zmienili na elektroniczne.
    Przedtem były na jakiś wymienialny płyn. Kiedyś zapomnieli tej fiolki
    wymienić, tzn nie włożyli nowej w miejsce poprzedniej i ten "termometr"
    był na full.

    > A do obliczania "zużytego" ciepła służą odpowiednie wzory (na żądanie
    > spółdzielnia czy wspólnota muszą to udostępnić) gdzie są odpowiednie
    > współczynniki, m. in. uwzględniające ilość żeberek w kaloryferze.

    Mam gdzieś przy poprzednich fakturach te wyliczenia, ale teraz mam
    remont w mieszkaniu i nie mam cierpliwości tego szukać.

    Kinga