eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLicznik energii elektrycznej - jak zawalczyc z ZE zeby nie przegrac › Re: Licznik energii elektrycznej - jak zawalczyc z ZE zeby nie przegrac
  • Data: 2006-01-19 17:51:58
    Temat: Re: Licznik energii elektrycznej - jak zawalczyc z ZE zeby nie przegrac
    Od: "Jerzy" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gargamel" <s...@d...pl> napisał w wiadomości
    news:dqmgm2$d1d$2@nemesis.news.tpi.pl...
    > stary, przestań bo wymiękam,
    > nie chcę żebyś cytował mi całą książkę czy kilka książek:O)
    > wystarczy że podasz mi jeden (tylko jeden!!!!) przykład gdzie to
    > częstotliwość napięcia ulega zmianie? (w tej całej skomplikowanej
    > pajęczynie elektroenergetycznej:O)
    > czy wymagam od ciebie zbyt wiele?

    Ależ proszę uprzejmie.
    Dostosowując się do Twojej pierwotnej opinii zakłady energetyczne
    wysyłają w teren inkasentów żeby przed Twoim licznikiem hamowali
    częstotliwość i narażali cię na straty.
    A jeżeli na poważnie to powiedzmy przeczytaj sobie pierwszy lepszy np.:
    tekst jaki wyrzucają google po zadaniu im pytania.
    http://www.twelvee.com.pl/files/1828242856/art8_20.h
    tm
    I zastanów się szczególnie nad problemami zmiany wysokości napięcia w
    zależności
    od zmiany częstotliwości, zasadą działania licznika energii elektrycznej,
    prawem ohma,
    obliczaniem zużycia energii (nie mocy).
    Dodatkowo podaje, że zgodnie z normą częstotliwość nie musi być w Polsce
    równa 50Hz
    a ma się mieścić w przedziale 49,5Hz - 50,2 Hz.
    No i proponuje przenieść się z tą dyskusją na jakąś grupę techniczną.

    Jerzy Stanisław