eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLicznik energii elektrycznej - jak zawalczyc z ZE zeby nie przegrac › Re: Licznik energii elektrycznej - jak zawalczyc z ZE zeby nie przegrac
  • Data: 2006-01-19 18:34:48
    Temat: Re: Licznik energii elektrycznej - jak zawalczyc z ZE zeby nie przegrac
    Od: "Gargamel" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    przepraszam wszystkich, bo trochę rozminąłem się z prawdą (za długo ostatnio
    siedzę po nocach i rozumowanie gorzej u mnie działa),
    ale mylenie się rzecz boska, a wybaczanie ludzka (czy jakoś tak:O)

    wybaczycie????

    scałkowałem sobie ten wzór co sam podałem i wyszło że pobierana energia nie
    zależy od częstotliwości, chodziło mi o coś innego (ale ze zmęczenia coś
    pomyliłem),
    niejaki BartekK miał problem, więc podpowiedziałem że pewne odchylenia w
    licznikowej energii wynikają z faktu wadliwej konstrukcji starego typu
    liczników energii (działają one na zasadzie transformatora, czyli
    indukowaniu pola magnetycznego w rdzeniu, a właśnie energia pompowana przez
    transformator silnie zależy od częstotliwości pompowania, i o to mi
    chodziło, ale ze zmęczenia pokręciłem na maksa:O(
    a skoro BartekK mierzył miernikiem z true-rms, to nie w tym problem (albo ma
    zwalony licznik, albo ktoś się do niego podłączył)

    a co do tej pajęczyny energetycznej, to chodzi o to że zwalnia właściciel
    generatorów (turbin), a płaci za to odbiorca końcowy.

    p.s. zamiast od razu wytknąć mi błąd (podać zależność matematyczną) to
    ludzie z braku wiedzy zaczynają dyskusję poza argumentowo, a takie coś do
    niczego nie prowadzi, tak dyskutują przekupki na bazarku.