eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLicznik energii elektrycznej - jak zawalczyc z ZE zeby nie przegrac › Re: Licznik energii elektrycznej - jak zawalczyc z ZE zeby nie przegrac
  • Data: 2006-01-19 21:33:46
    Temat: Re: Licznik energii elektrycznej - jak zawalczyc z ZE zeby nie przegrac
    Od: "Jerzy" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gargamel" <s...@d...pl> napisał w wiadomości
    news:dqomjk$3hg$5@nemesis.news.tpi.pl...
    > przepraszam wszystkich, bo trochę rozminąłem się z prawdą (za długo
    > ostatnio
    > siedzę po nocach i rozumowanie gorzej u mnie działa),
    > ale mylenie się rzecz boska, a wybaczanie ludzka (czy jakoś tak:O)

    No widzisz widocznie jednak trochę pomogło przeczytanie wskazanej strony i
    po co
    było się tak zacietrzewiać?
    Przeprosiny za rozminięcie się z prawdą ewentualnie można uznać ale za
    sposób i formę dyskusji
    raczej chyba nie. Oprócz całek warto może jeszcze opanować i inne dyscypliny
    nauki może te
    bardziej związane ze sztuką dyskusji. Koniec kropka.
    Jerzy Stanisław