eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLicznik energii elektrycznej - jak zawalczyc z ZE zeby nie przegrac › Re: Licznik energii elektrycznej - jak zawalczyc z ZE zeby nie przegrac
  • Data: 2006-01-19 12:10:08
    Temat: Re: Licznik energii elektrycznej - jak zawalczyc z ZE zeby nie przegrac
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gargamel" <s...@d...pl> napisał w wiadomości
    news:dqmgm2$d1d$2@nemesis.news.tpi.pl...

    > wystarczy że podasz mi jeden (tylko jeden!!!!) przykład gdzie to
    > częstotliwość napięcia ulega zmianie? (w tej całej skomplikowanej
    pajęczynie
    > elektroenergetycznej:O)
    > czy wymagam od ciebie zbyt wiele?

    A ty masz dostep do Intrnetu, czy starszy brat robi ci uprzejmosc i wklepuje
    teksty?

    Tak trudno zapytac googla o:
    siec energetyczna odchylenia czestotliwosci
    !?!?!?

    Klikamy _pierwszy_ link. Czytamy akapit zaczynajacy sie od: "Zmiany
    obciazenia systemu mogą także powodowac".

    Nastepnie prosimy brata o skojarzenia innych zestawien slow kluczowych do
    wpisania w google, i poswiecajac kilka/nascie minut uzyskujemy spora dawke
    informacji o tym "jak to dziala". Zwroccie z bratem uwage zwlaszcza na
    dostepne w sieci informacje o przyczynach/przebiegach blackout'ow - jedna z
    lepszych metod wprowadzania laikow w materie funkcjonowania systemow
    elektroenergetycznych.

    I nie mow, ze nie jestescie z bratem laikami - pomylenie pradu z napieciem
    niestety was zdemaskowalo :-/

    A jezeli chcesz kontynuowac _tutaj_ to proponuje trzymanie sie
    _tematu_grupy_ i - na przyklad - podywagowanie o zmianie miejsca naliczania
    akcyzy z miejsca wytworzenia na miejsce jej wykorzystania energii oraz
    zastanowienie sie nad tym komu _nie_bylo_ na reke jej rozliczanie _tylko_ w
    kilkudziesieciu punkach (czy wrecz w jednym - u operatora rynku energii) :-P

    sz.