eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLicznik energii elektrycznej - jak zawalczyc z ZE zeby nie przegrac › Re: Licznik energii elektrycznej - jak zawalczyc z ZE zeby nie przegrac
  • Data: 2006-01-20 17:34:04
    Temat: Re: Licznik energii elektrycznej - jak zawalczyc z ZE zeby nie przegrac
    Od: "Gargamel" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przeprosiny za rozminięcie się z prawdą ewentualnie można uznać ale za
    > sposób i formę dyskusji raczej chyba nie.

    przestań! bo właśnie twój sposób dyskusji jest beznadziejny (puste słowa,
    nieznajomość tematu, brak argumentów a zamiast nich mielenie ozorem),
    wybacz, ale twoja dyskusja nic nie wniosła, bo nawet nie byłeś w stanie w
    jednej linijce pokazać dlaczego się myliłem,
    w zamian tego wysłużyłeś się googlami, ale nawet nie przeczytałeś tego co
    znalazłeś (przeczytałem i nie wymieniono tam żadnych urządzeń w torze
    przesyłowym energii mogących wpływać na częstotliwość zasilania)

    > Oprócz całek warto może jeszcze opanować i inne dyscypliny nauki może te
    > bardziej związane ze sztuką dyskusji. Koniec kropka.

    bez komentaża!