  • Data: 2003-01-30 16:28:20
    Temat: Re: Licencje na gry komputerowe w kafejce internetowej?
    Od: Klasyk <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 30 Jan 2003 12:05:25 +0000 (UTC), Samotnik
    <s...@s...eu.org> wrote:

    >Bo na Linuksie przeciętny człowiek:
    >
    >* ...
    >* nie zagra w Counter Strike

    normalnie zagra. Wystarczy miec pakiet Wine
    i wszystkie gry (procz tych pod DirectX) normalnie
    dzialaja. W szczegolnosci Counter Strike, rowniez
    SOF, SOFII, Doom3 (na razie demo), itd.

    >* nie ściągnie Outlookiem poczty

    Jest program podobny do Outloka jak dwie krople wody.

    >* nie będzie potrafił odpalić jakiegoś programiku zassanego z sieci

    niestety :(

    >* nie znajdzie mIRCa

    znajdzie calkowicie podobny program.

    >* ws_FTP ani Windows Commandera też nie

    znajdzie calkowicie podobny program.

    >* w ogóle nie będzie wiedział, dlaczego te okienka są takie dziwne i
    > pójdzie gdzie indziej

    Pamietaj, ze (np 8 kompow) jestes 2 tys. zlotych do przodu.
    Nie wiem czy te 2 tys. na windowsy sie tak szybko zwroca.