  • Data: 2003-01-30 19:59:13
    Temat: Re: Licencje na gry komputerowe w kafejce internetowej?
    Od: Paweł Skarżyński <c...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > WOW! Na Windows jeszcze nie ma, a na Linuxa już jest!
    No, tu chodzi przedpiścy o demo.
    Ale ostatnie Quaki są wypuszczane najpierw pod linuksa, a potem dopiero
    pod windę, więc sytuacja o której mówisz będzie zapewne niedługo, przez
    kilka dni, miała miejsce.

    > PB, MSPANC
    A tu mam pytanie całkiem NTG - co znaczy MSPANC
    Znam większość używanych skrótów, ale MSPANC nie mogę rozszyfrować...

    chester