  • Data: 2003-01-31 13:40:36
    Temat: Re: Licencje na gry komputerowe w kafejce internetowej?
    Od: "Prezes" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > : Jakie są objawy tego ze sie nie odpala?
    >
    > monitor jest czarny chociaż kontrolki na obudowie świecą :-)))))

    ten opis jest troche mało precyzyjny, jesli mam ci odpowiedziec na twój
    problem, w serwisie na praktyce jak miałem z tego typu objawami to przyczyny
    były różne począwszy od "zmęczonej" wtyczki i kabla po przez k. graficzna
    kończywszy na wygoranym kompie. Więc nie moge ci po tak mało precyzyjnym
    opisie odpowiedziec na proble. A jezeli ci się monitor nie odpala to jak
    kożystasz z kompa i netu????

    ale sądze ze jak ci sie kontrolki swieca to warto by było sprawdzic
    k.graficzną czy jest dobra a potem zabrac sie za monitor.

    Pozdrawiam Bezy