  • Data: 2003-01-29 10:41:37
    Temat: Re: Licencje na gry komputerowe w kafejce internetowej?
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Prezes" <b...@b...pl> wrote in message news:b1cp5a$3r5$1@news.tpi.pl...

    > panowie- sorki ale już niestety nie moge się powstrzymać naprawde
    > sytrzelcie se pół litra, bo jak ktos już zauważył na pytania logiczne i
    > trudne nikt nie odpowiada, ale na pierdoły to całe kroniki piszecie. No
    > bardzo prosze zajmijcie się czymś poważnym.

    Troche rozrywki ne zaszkodzi...

    > ps. 1 licencja 1 stanowisko i to wystarczy

    Tu mamy may problem i znow fachowcy od licencji zaraz zaprotestuja,
    bo choc zgadzam sie ze Prawo Autorskie jest CHORE, ale na licencjach czasem
    jest napisane, ze NIE SA do uzytku komercyjnego.

    [...]
    > Ach jak tak mozecie - pomyslcie ze
    > niektórzy ci co do kafej przychodza to sie pytaja jak gg pod winem
    > zamontowac a co dopiero pod pingwinem.

    Na wiele rzeczy mozna prosta rade znalezc.
    Np pare mlodych milych ludzi poprosic by sobie posiedziala za darmo i
    pograla,
    a w wolnej chwili "zamontowala" komu trzeba co trzeba.

    Ja zdaje sobie zprawe, ze linux jestpostrzegany jako system dla robokopow,
    To jest tylko kwestia odpowiedniego przygotowania do dzialanosci.

    Boguslaw