  • Data: 2003-01-31 10:48:08
    Temat: Re: Licencje na gry komputerowe w kafejce internetowej?
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec) szukaj wiadomości tego autora

    : > panowie- sorki ale już niestety nie moge się powstrzymać naprawde
    : > sytrzelcie se pół litra, bo jak ktos już zauważył na pytania logiczne i
    : > trudne nikt nie odpowiada,

    posłuchaj,
    jeszcze nie spotkałem klienta, który opowiadając sam o sprawie powiedział
    wszystkie istotne rzeczy.
    Weźmiesz na siebie odpowiedzialnośc za poradę, nie znając całego stanu
    faktycznego, bez wzglądu w dokumenty, itd itp.

    a poza tym nie mamy obowiązku :)?

    Innymi słowy - powiedz dlaczego mój komputer nie odpala sie?
    no słucham. to ważne pytanie, bo nie mogę na nim pracować. Nikt nie wie?

    pozdr.

    marcin

    ps. 1.02.2003 ok. godz. 3.00 w nocy wszystko będzie jasne :)