  • Data: 2003-01-30 12:35:22
    Temat: Re: Licencje na gry komputerowe w kafejce internetowej?
    Od: Magge <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > to mu mówisz, że to taka promocja, poza tym bez przesady,
    > trzyletnie dziecko* potrafi się zalogowac do linuksa,
    > odpalić KDE i odpalić
    > dowodlny program do którego ma uprawnienia

    Trzyletnie dziecko tak ( przykladem jest moje- teraz juz
    niec starsze), ale z doswiadczenia ci powiem ze czesci
    studentow, ktorzy przylaza do kafejki tylko po to zeby
    poflirtowac na gg lub sciagnac cos do szkoly, trzeba czasem
    po 50 razy mowic co maja zrobic zeby cos odpalic i obawiam
    sie ze po raz kolejny pojda do kaafejki 50 m dalej gdzie
    panuje winzgroza. Rozwiazaniem moze byc np "mieszane
    towarzystwo".