  • Data: 2002-11-04 14:45:01
    Temat: Re: Licencja na windowsa kupiona na Allegro
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Elita.pl" <b...@e...pl> popełnił 04 lis 2002 na pl.soc.prawo utwór
    news:3DC613C6.C8D02348@elita.pl:
    > Wymiękam, po prostu wymiękam. Powtórzę, więc po raz kolejny: umowa OEM
    > jest umową pomiędzy DYSTRYBUTOREM sprzętu i programu a PRODUCENTEM
    > programu.
    O! na mojej licencji OEM jest napisane że PRODUCENT pozwala mnie
    UZYTKOWNIKOWI na używanie PROGRAMU na warunkach określonych w
    LICENCJI. Nic o DYSTRYBUTORZE nie było. No to ja się wziąłęm i se
    tego programa zainstalowałem. ;) W: Zaakceptowałem te ZBÓJECKIE
    warunki LICENCJI=zawarłem UMOWĘ z PRODUCENTEM na JEGO warunkach.

    > I klienta wielkie G. obchodzą warunki tej umowy.
    A to fakt.

    > Dystrybutor z producentem mogą się nawet umówić, że program może być
    > sprzedawany tylko z zasmarkaną husteczką i tak musi go sprzedać,
    > ale klient tą husteczkę może natychmiast wrzucić do kosza i tyle.
    Czyli może złamać warunki umowy? Oczywiście że może. Pod rygorem
    wymówienia zgody na użytkowanie PROGRAMU.
    > Koniec i kropka.
    Oj chyba nie.......

    <niniejsze zakazane pożywienie dla trolla zostało skażone>

    --
    pozdro
    poreba