    From: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Licencja a UOKIK
    Date: Fri, 05 Jun 2009 17:59:46 +0200

    Jacek_P pisze:

    > Ale to Urzad wykazuje w tym przypadku inicjatywe, ktora nie ma
    > zadnych podstaw merytorycznych. W tym patencie nie ma nic na temat
    > MP3. Skad w takim razie wiazanie tego patentu, zadan PATPOL-u
    > i frazy MP3? No skad? Na jakiej podstawie Urzad zaczal scigac
    > importerow MP3, skoro w tym patencie nie ma do tego podstaw.
    > Ta inicjatywa mi smierdzi na kilometr.

    Jezu - ostatni raz, bo mi się nie chce przepierać ze spiskową teorią
    dziejów. nie Urząd podjął inicjatywę, tylko ktoś, najpewniej pełnomocnik
    uprawnionego, czyli Patpol, ale równie dobrze ktokolwiek inny w innym
    kraju wspólnoty zgłosił do wspólnotowej bazy podejrzenie możliwości
    naruszenia praw własności przemysłowej, przy imporcie mp3 wszystkich
    producentów innych niż ci, którzy płaca licencję sisvel (tu lista tych
    co płacą). W tym momencie Urząd na potkawszy mp3 jest obowiązany
    zatrzymać towar, jeżeli jest to wchodzące na wspólnotowy obszar celny
    mp3 inne niż wskazane jako dopuszczalne.

    Ale jak chcesz węszyć spiski, to wolna droga, dla mnie EOT

    --
    Szukam nowej sygnaturki, a skończył mi się żeń szeń.

    Roman Rumpel skype: rumpel.roman
    www.rumpel.pl