  • Data: 2009-06-08 09:27:23
    Temat: Re: Licencja a UOKIK
    Od: "Mic" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Eee tam, opinia blogera to nie żaden dowód., Po prostu są skuteczni. Co
    > przy okazji pokazuje szanse sukcesu przy zawiadamianiu organów ścigania
    > o rzekomym przestępstwie. Zobacz po czyjej stronie stoją organa ścigania
    > w tej sprawie w Niemczech. Top nie CBA trzeba by zawiadamiać a CIA zapewne.

    Nie wnikałem w prawo unijne, ale z tego co pisał PatPol na forum BigChina, prawo
    EU nie zabrania patentowania algorytmów. Prawo polskie - tak. I to jest
    podstawowa różnica. Pytanie teraz, które prawo stoi wyżej, polskie czy europejskie.

    Po za tym tutaj kwestia rozbija się o poziom na którym odbywa się wychwytywanie.
    Zamierzam wystąpić do UC o oświadczenie, na jakiej podstawie wyłapują te towary.
    Innymi słowy, czy PatPol dostarczył jakieś oświadczenie, że można korelować
    patent 167 271 z każdym urządzeniem które posiada w nazwie MP3 - bo z patentu to
    nie wynika jednoznacznie - a tutaj trzeba brać pod uwagę Art. 33 PWP IMHO.