  • Data: 2009-06-07 18:24:42
    Temat: Re: Licencja a UOKIK
    Od: "Mic" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Fajny ciag wnioskowania, co? Miedzy podejrzeniem, a zadaniem kasy jest
    > daleka droga. To na PATPOL-u ciazy obowiazek wykazania naruszenia patentu,
    > a nie na importerze. Wykazali? Nie.

    Dokładnie, to jest podstawowy "problem". Nie otrzymałem wraz z "zarzutem"
    żadnych dowodów na to, że łamię patent. Jedynie miła Pani z Patpolu (na prawdę
    była miła, aż za bardzo), już w tydzień po zatrzymaniu towaru stwierdziła w
    rozmowie telefonicznej, że na pewno łamie. Skąd wiedziała? Przecież UC
    zatrzymał, czyli coś jest na rzeczy. :|

    > Zadaja kasy. Tak. To jest oczywista proba wyludzenia.

    To także rozważałem. Znaczy, czy nie donieść o próbie wyłudzenia.
    Sisvel AKA Philips nie chciał wtedy wyłudzić, ale Patpol, owszem.
    Ponad 10 tys. zł.

    Pozdrawiam Mic