    From: "t...@w...pl" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Legitymowanie przez "władzę"
    Date: Wed, 23 Apr 2003 23:30:14 +0200

    To będzie czynna napaść na funcjonariusza w trakcie pełnienia obowiązków
    służbowych (art 222 kk / art, 115 par13 - mówi kto to jest f-sz publiczny).

    Radiowóz bez oznaczeń (cywilny) z policjantami po cywilnemu, może
    zatrzymywać tylko na obszarze zabudowanym ...

    pozdrawiam

    pozdrawiam ...

    Użytkownik "Michał Ickiewicz"
    <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-po