  • Data: 2005-01-08 18:14:22
    Temat: Re: Legalny - jak to rozumiec?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Ian K. O'Walsky wrote:
    > Witam,
    > Mam nastepujacy problem: zamierzam uzywac prywatnego komputera do celow
    > zwiazanych z dzialalnoscia gospodarcza. Wiem, ze musze miec legalna wersje
    > Windowsa, jak i softu wogole - co jest dla mnie jasne w sytuacji, gdy jedyna
    > mozliwoscia jest wersja platna.

    A kto Ci powiedział, że musisz mieć _windowsa_, hmm? ;->

    > Co jednak w sytuacji, gdy dany program w wersji "do uzytku prywatnego" jest
    > darmowy - legalny, a "do uzytku komercjalnego" trzeba miec wersje
    > zarejestrowana.
    >
    > Jak rozumiec "uzytek komercyjny" w tym kontekscie?

    Sprawdź sobie w słowniku, co oznacza 'komercyjny'. Np. portal 'wiem'
    podpowiada, że:

    komercyjny
    przym. 1. 'oparty na regułach rynkowych, handlowych; obliczony na zysk'
    2. 'mający na uwadze tylko zysk'

    Coś jest niejasne?

    Jak używasz do czegoś, co ma na celu przynoszenie zysku - płać za
    użytkowanie.

    PS: 'porady' buzdyganka (a.k.a. 'Arek') traktuj z duuuuuuuuużym
    przymrużeniem oka...