  • Data: 2003-05-24 14:09:23
    Temat: Re: Legalny alkohol z zagranicy
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > w jaki sposob przewiezc przez granice alkohol; nie chodzi mi tu o
    ukrywanie
    > falszek lecz o legalne przekroczenie;

    Bierzesz alkohol, wkladasz do reklamowki, torby itp i przechodzisz przez
    granice - po sprawie. Jezeli oczywiscie miescisz sie w limitach ( o ile
    pamietam 1l wodki itp, 10 piw, 2l wina na osobe... jakos tak).
    Jezeli chcesz importowac wieksze ilosci to juz chyba hmm... clo, akcyza
    itp...
    zezwolenia itp

    Konrad