  • Data: 2006-11-02 12:37:11
    Temat: Re: Legalność www.bittorrent.com
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Troll Przemek R. wrote:

    > Jas

    > mowimy o odpwiedzialnosci serwisu a admin doskonale wie do czego link
    > sluzy, spelnia to moim zdaniem w pelni defincje pomocnictwa.

    Też tak myślę. Jeżeli bawimy się już w analogie, to ja bym to porównał do
    biura pośrednictwa, przez które kontaktowałyby się osoby które mają do
    sprzedania różne rzeczy, bez wnikania co to są za rzeczy. tylko takim cudem
    się okazuje że tymi rzeczami są głównie narkotyki, broń, kradziony sprzęt
    RTV, zaś odsetek legalnych rzeczy jest znikomy. ... myślę że takie biuro
    by długo nie podziałało.

    p. m.