  • Data: 2006-11-02 14:00:29
    Temat: Re: Legalność www.bittorrent.com
    Od: "Troll Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > No to poproszę o dowód.

    no i jakiego Ty dowodu oczekujesz?

    > Ale ją masz.

    nie mam, u Ciebie natomiast zaczyna dzialac tzw mechanizm samowyparcia.
    probujesz za wszelka cene udowdonic ze nie wiesz ze np muzyka ktora
    sciagasz (bylo w innym watku) nie jest rozprowadzana nieodplatnie.

    Przy obecnym stanie kompetencji policji każdy "nalot" to
    > już kara - "zabezpieczenie" sprzętu (lub nawet "tylko" nośników) na
    > długie miesiące i w praktyce zero odszkodowania, nawet jeśli się okaże,
    > że tam nic trefnego nie było.

    co do sposobu dzialanie sie zgodze co do sposobu merytorycznej oceny
    tego konretnego przypadku nie