    From: quwert <q...@t...toooo.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Legalne sprawdzenie czy ktos ma dlugi?
    Date: Thu, 26 May 2005 11:44:16 +0100

    > A co go interesują czyjeś długi? Jak gazownia ma wąty do poprzedniego
    > właściciela, to niech z tym poprzednim właścicielem rozmawia.

    > PS: oczywiście po nabyciu mieszkania należy podpisać własną umowę z
    > dostawcami mediów oraz multimediów i łączności.

    Taa a w zakładzie energetycznym powiedzą że dopóki nie zostanie uregulowana
    zaległośc, umowa nie zostanie przepisana na nowego właściciela ze
    wszystkimi szykanami do wyłączenia prądu włącznie, natomiast komornik
    oczywiście będzie ścigał osobe która miała umowe z ZE.

    Doświadczyłem tego osobiście na niewielkich kwotach