  • Data: 2002-08-23 11:46:34
    Temat: Re: Łapówka!
    Od: "xaree" <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wiem, z pewnego źródła, że takie sytuacje zdarzały się znajomym, gdy
    współpracowali z innymi urzędnikami w gminie. Zapłacili i mięli robotę.
    Jak zgłoszę to do prokuratury to pewnie gościa wyrzucą z roboty, dostanie w
    zawiasach 2lata, bo nie karany i ogólnie wzorowy oBYWATEL.
    A ze mną inni urzędnicy od zleceń w ogóle nie będą chcieli gadać. A moja
    świeżo upieczona rodzina musi z czegoś żyć :( Niestety obracam się w
    sektorze zamówień publicznych :(

    P.S. Wydaje mi się, że gdyby prawo karało tylko łapówkobiorców to nie byłoby
    tego problemu. Tylko, że wtedy mogłaby się załamać nasza Państwowość, bo
    wszyłby na jaw, że połowa urzędników powinna pójść za kraty... :(